January 2, 2008

Hemma.../ At home...

Efter att ha varit borta sedan dagen före julafton...och över nyår sååå kändes det otroligt skönt att komma hem. Inte för att jag inte har haft det bra...det har jag. Men när man är många och ljudnivån är "lite" hög ibland...så känns det skönt att koppla av hemma ;D!! Hoppas att ni alla har haft det lika bra som jag, med mycket god mat...hmmm ....och släkt och vänner på besök..
Fantastiskt att få så här trevlig post första dagen man är hemma!!!

Finally home...after nine or ten days at my parents home, with my brothers families...lots of children... (high sound level!!!) and lots of food and laughter. It sure felt good to sit with a cup of tea and to find out what the mailman brought me!!
Senaste numret av Country Threads...det blev en lång testund...;D

The latest number of Country Threads...had to drink two cups of tea....;D

Paket från Honeysuckle Cottage i Australien!!! Tack KIM!!!

Package from Honeysuckle Cottage i Australien!! Thanks KIM!!!
Extra kul att få det inslaget....med hälsning på svenska!!
Nice to have it wrapped with greetings in Swedish!!!


Alla mönster på Butterfly Garden...såå nu finns det ingen ursäkt att inte börja...jooo en ...har inte fått mitt personliga blockfrån Leanne än...hoppas att de inte kommit bort!!!

All patterns on Butterfly Garden...so now there is no excuse to start this one to...;D ...Yes...ther is one...haven´t received my personal blocks from Leanne yet...hope they are on the way and not lost!!

3 comments:

  1. Välkommen hem vännen :))
    Så nu gäller det att starta upp detta projekt också :D Men först måste jag nog hitta tygerna!

    Kram Marica

    ReplyDelete
  2. Äntligen är du igång med bloggandet igen ! har längtat...
    Så mycket trevligt du fått med posten !!
    Jag förstår att du myser.
    Kram från mig
    Åsa

    ReplyDelete
  3. Ååååå jeg er litt misunnelig nå :)
    Jeg venter på første mønsterpakken av butterfly garden. Håper den er i postkassa mi snart.

    ReplyDelete

Hej!!

So nice to hear from you all... makes my day special...:o)

If I dont reply to your email.. you are probably set as a noreply...
so please see that there is a way for me to contact you...

Stina...:o)
- - -XOX- - -