January 17, 2008

Tack!!!.../ Thankyou!!...

Tack snälla May Kristin för att du tänkt på mig och att du tycker att det är inspirerande att hälsa på hos mig!!! Jag blir såååå glad ;D Då får jag den stora äran att ge vidare till tio stycken som jag tycker är fantastiska...
Louise, Marica, May Kristin, May Britt, Britt-Inger och min kviltgrupp "Kviltarna" och många många fler ( 10 stycken är för lite!!)... och vad skulle jag göra utan Leanne, Gail, Annie och Bonnie som bara är helt underbara designers..som gör att man bara vill sitta och sy hela dagarna!!! Stor Kram till er alla!!!

Thankyou all wonderful people out there who is making my day...you are simply the best !!!
Big hugs to you all!!!

2 comments:

  1. Tack så mycket för den glada awarden :) Ha en underbar helg och så får vi hörs av undertiden ;-)

    Kram från mig

    ReplyDelete
  2. Tusen Tack känns bra i dessa tider
    kramar Bis

    ReplyDelete

Hej!!

So nice to hear from you all... makes my day special...:o)

If I dont reply to your email.. you are probably set as a noreply...
so please see that there is a way for me to contact you...

Stina...:o)
- - -XOX- - -