December 5, 2007

Jag har gjort det igen.../ I´ve done it again...

Jaha...så är det alltså gjort igen...jag har blivit indragen i något som blev alldeles för spännande att tacka nej till!!! Louise ringde mig idag och sa kolla in det här....och sagt och gjort... det gjorde jag ju! Vad då??? Jo en en mysterieutmaning...Och ni vet ju vad tycker om mysterier...måste ju ha koll på allt innan jag börjar.!! Ibland undrar jag om man är riktigt riktig!!! Men samtidigt känns det spännande... Men det känns skönt ...jag är inte ensam om att vara galen...Louise har oxå gått med ;D

Är det nån som blev nyfiken...kolla då in det här: www.quiltville.com

Ok...I know I shouldn´t have done it...but I have been tempted by my friend Louise..ok I know she just phoned and said..check this out. And of course I did..and I signed in... for a mysterychallenge...and I who can´t do anything before I see what it will become!! But I´m not the only one who is crazy...Louise signed in as well ;D

If you dare...check this out: www.quiltville.com

2 comments:

  1. *S* så trevligt att ni också finns där ;-) Hittade dit från en väns länk i natt och blev nyfiken också. Men har inte bestämt mig ännu.. Men ni ska ha lycka till!

    kram

    ReplyDelete
  2. I'm checking out all the blogs on Quiltville's Mystery list. Great going! Love the colors in your jelly roll above. :)

    Nice to meet you.

    ReplyDelete

Hej!!

So nice to hear from you all... makes my day special...:o)

If I dont reply to your email.. you are probably set as a noreply...
so please see that there is a way for me to contact you...

Stina...:o)
- - -XOX- - -