December 6, 2007

Min "vinst".../ My "prize"...

Idag har jag fått min "vinst" från Lapp-Elisa...så snabb hon är!!! Det var visserligen jag oxå ;D Har tittat länge på denna Jelly Roll från Lynne Wilson "Porcelain" och nu har jag den!! Sen så blev det lite nya linjaler, easy hexagon och en Bias square ...sen kunde jag inte låta bli det rosaprickiga tyget .......

Today I received my prize from Lapp-Elisa...gosh she is fast...and I guess so was I ;D I have been looking on this Jelly Roll from Lynne Wilson "Porcelain" for a long time...and now I´ve got it!! I also ordered some new rulers and ofcourse I couldn´t resist the lovely pink dot fabric...
Sen så har jag pysslat lite idag och fått till en julkrans...väldigt roligt var det!!

Later today I made this christmaswreath...really fun to do..and I kind of like it!
Och jag har inte bestämt vilka färger jag ska använda i mysterieutmaningen...måste snart göra det...vet inte om jag ska ta grönt, brunt och beige eller kanske jag ska slå till med ROSA ;D
Så svårt!!!

I haven´t decided yet what colours I shall use in the mystery challenge...have to...I´m thinking of green, brown and beige ...but could i leave out the pink fabrics...???
It´s a tough decision...


No comments:

Post a Comment

Hej!!

So nice to hear from you all... makes my day special...:o)

If I dont reply to your email.. you are probably set as a noreply...
so please see that there is a way for me to contact you...

Stina...:o)
- - -XOX- - -